Gyakran leejted a mobilod? Neked találták ki a készülékbiztosítást!

23

Gyakran leejted a mobilod? Neked találták ki a készülékbiztosítást!

Fizetjük a kocsi után, ha biztosra akarunk menni utazáskor is költünk rá. Akkor miért épp a mobilunkathagynánk ki a sorból? Hiszen már létezik a készülékbiztosítás is.
Persze többen legyinthetnek, hogy minek, végtére is, aki akar úgyis tud vigyázni a telefonjára.
De bármilyen elővigyázatosak is vagyunk a véletlen és az ügyetlenségi faktor nem mindig kerülhető ki.

Készülékbiztosítást a Telekomnál és a Vodafone-nál köthetünk, egészen pontosan az ACE European Group és a szolgáltató nyújtja.

A biztosítás ára
A választott csomagtól és a készülék árától függ.
A Telekom az előfizetőknek Alap, Alap Plusz, Extra és Extra Plusz csomagokat (290 Ft - 3790 Ft/hó), a feltöltőkártyásoknak csak Alap és Extra csomagokat (2290 Ft - 29990 Ft/egyszeri díj) kínál.
A Vodafone-nál pedig Készülékbiztosítás Alap és Készülékbiztosítás Extra csomagok (490 Ft - 2590 Ft/hó) közül választhatnak az előfizetők.
Kár esetén önrész is fizetendő, amely szintén a csomag és a készülék árának függvénye. Az önrész egy előre meghatározott összeg, melyet az előfizetőnek kell fizetnie a biztosítási szolgáltatás nyújtásakor.

Mire nyújtanak fedezetet a csomagok?
Kivétel nélkül mindegyik csomag bevethető véletlenszerű károsodás (leejtjük és összetörik, balesetet szenvedünk és rongálódik a telefon), folyadék és vízkárok (vízbe esik, elázunk), elemi károk és harmadik személy általi rongálás esetén.
A Telekom Alap Plusz és Extra Plusz csomagja ezeken kívül párásodás és belső meghibásodás elleni védelmet is tartalmaz.
Ha a fentieken kívül betörés, rablás vagy zseblopás esetére is szeretnénk biztosítani a készülékünk, akkor mindenképp extra csomagot kell igényelnünk.

A biztosítás igénylése
18 éven felüli magán (természetes személy) és üzleti előfizető (jogi személy) egyaránt igényelheti a készülék vásárlásakor vagy legkésőbb 60 napon belül (a sérülésmentes készülék és a számla bemutatásával)
Domino kártyás ügyfelek csak a készülékvásárlással egy időben kérhetik a szolgáltatást. A szerződés 12 hónapos időtartamra jön létre, utána automatikusan megszűnik.

Kárbejelentés
Mind a két szolgáltató külön telefonszámot tart fent erre a célra. A telefonos bejelentés után az ügyintézés személyes ügyfélszolgálati irodában folytatódik, ahova vinni kell személyazonosító dokumentumokat, a sérült készüléket, jótállási jegyet vagy a bejelentés során kapott kárszámot, illetve lopás vagy rongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet (a rendőrségi feljelentést a felfedezéstől számított 48 órán belül meg kell tenni).

Mi történik jogos kárigény esetén?
Először a sérült készülék javításával próbálkoznak.  Amennyiben nem javítható vagy ellopták a telefont, akkor azonos típusú készüléket ad a szolgáltató. Ha ez nem lehetséges - pl. már nincs forgalomban -, akkor azonos kategóriájú készüléket biztosítanak.


2014. szeptember 24.

Szolgáltató Kereső: Hasonlítson össze, válasszon és rendeljen több mint 40 távközlési szolgáltató ajánlataiból!

Szolgáltató Kereső

Hasonlítson össze, válasszon és rendeljen több mint 40 távközlési szolgáltató ajánlataiból!

  1. Kérjük, adja meg az előfizetés típusát!
  2. Milyen szolgáltatás érdekli?Kérjük, első lépésben az előfizetés típusát adja meg.
  3. A pontos találatok érdekében adja meg irányítószámát és címét!Kérjük, második lépésben a szolgáltatás típusát adja meg.
Házszám

Adja meg a házszámot pl. 5, 10-12!

Házszám extra

Amennyiben a házszámhoz tartozik
kiegészítő (pl. 10/A), itt adja meg (pl. A)!

Házszám

Adja meg a házszámot pl. 5, 10-12!

Házszám extra

Amennyiben a házszámhoz tartozik
kiegészítő (pl. 10/A), itt adja meg (pl. A)!

Kérjen visszahívást!