fb-like

Gyakran leejted a mobilod? Neked találták ki a készülékbiztosítást!

23

Gyakran leejted a mobilod? Neked találták ki a készülékbiztosítást!

Fizetjük a kocsi után, ha biztosra akarunk menni utazáskor is költünk rá. Akkor miért épp a mobilunkat hagynánk ki a sorból? Hiszen már létezik a készülékbiztosítás is.
Persze többen legyinthetnek, hogy minek, végtére is, aki akar úgyis tud vigyázni a telefonjára.
De bármilyen elővigyázatosak is vagyunk a véletlen és az ügyetlenségi faktor nem mindig kerülhető ki.

Készülékbiztosítást a Telekomnál és a Vodafone-nál köthetünk, egészen pontosan az ACE European Group és a szolgáltató nyújtja.

A biztosítás ára
A választott csomagtól és a készülék árától függ.
A Telekom az előfizetőknek Alap, Alap Plusz, Extra és Extra Plusz csomagokat (290 Ft - 3790 Ft/hó), a feltöltőkártyásoknak csak Alap és Extra csomagokat (2290 Ft - 29990 Ft/egyszeri díj) kínál.
A Vodafone-nál pedig Készülékbiztosítás Alap és Készülékbiztosítás Extra csomagok (490 Ft - 2590 Ft/hó) közül választhatnak az előfizetők.
Kár esetén önrész is fizetendő, amely szintén a csomag és a készülék árának függvénye. Az önrész egy előre meghatározott összeg, melyet az előfizetőnek kell fizetnie a biztosítási szolgáltatás nyújtásakor.

Mire nyújtanak fedezetet a csomagok?
Kivétel nélkül mindegyik csomag bevethető véletlenszerű károsodás (leejtjük és összetörik, balesetet szenvedünk és rongálódik a telefon), folyadék és vízkárok (vízbe esik, elázunk), elemi károk és harmadik személy általi rongálás esetén.
A Telekom Alap Plusz és Extra Plusz csomagja ezeken kívül párásodás és belső meghibásodás elleni védelmet is tartalmaz.
Ha a fentieken kívül betörés, rablás vagy zseblopás esetére is szeretnénk biztosítani a készülékünk, akkor mindenképp extra csomagot kell igényelnünk.

A biztosítás igénylése
18 éven felüli magán (természetes személy) és üzleti előfizető (jogi személy) egyaránt igényelheti a készülék vásárlásakor vagy legkésőbb 60 napon belül (a sérülésmentes készülék és a számla bemutatásával)
Domino kártyás ügyfelek csak a készülékvásárlással egy időben kérhetik a szolgáltatást. A szerződés 12 hónapos időtartamra jön létre, utána automatikusan megszűnik.

Kárbejelentés
Mind a két szolgáltató külön telefonszámot tart fent erre a célra. A telefonos bejelentés után az ügyintézés személyes ügyfélszolgálati irodában folytatódik, ahova vinni kell személyazonosító dokumentumokat, a sérült készüléket, jótállási jegyet vagy a bejelentés során kapott kárszámot, illetve lopás vagy rongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet (a rendőrségi feljelentést a felfedezéstől számított 48 órán belül meg kell tenni).

Mi történik jogos kárigény esetén?
Először a sérült készülék javításával próbálkoznak.  Amennyiben nem javítható vagy ellopták a telefont, akkor azonos típusú készüléket ad a szolgáltató. Ha ez nem lehetséges - pl. már nincs forgalomban -, akkor azonos kategóriájú készüléket biztosítanak.


2014. szeptember 24.

Szolgáltatáskereső: Válasszon és rendeljen több, mint 50 szolgáltató ajánlataiból!

  1. Kérjük, adja meg az előfizetés típusát!
  2. Milyen szolgáltatás érdekli?Kérjük, első lépésben az előfizetés típusát adja meg.
  3. A pontos találatok érdekében adja meg irányítószámát és címét!Kérjük, második lépésben a szolgáltatás típusát adja meg.
Kérjen visszahívást!